Listopad 2012

6 TIPŮ, JAK JÍST ZDRAVĚ MIMO DOMOV

28. listopadu 2012 v 21:48 | SuperKristý |  Outfits
1. Plánujte dopředu
Pokud jdete například s přáteli na oslavu do restaurace, nečekejte na výběr jídla až na místě, kde vás strhnou ostatní a budete v pokušení objednávat si kalorické koktejly a těstoviny s tučnou sýrovou omáčkou. Pokud má daný podnik webové stránky, vyberte si předem, v klidu a s rozmyslem, co si dáte. Nebo se jděte do restaurace podívat a okoukněte menu osobně.
2. Vynechte smetanu, omáčky a sýry
Jistě, je to hrozná představa, jíst mexické jídlo bez kysané smetany nebo italské těstoviny bez sýrové omáčky, ale tenhle typ jídla je tak kalorický, že bude - zvlášť večer - lepší se mu vyhnout. Když už těstoviny, tak třeba se špenátem nebo rajčaty a mozzarellou.
3. Rozdělte se
Hodně restaurací nabízí jídlo pro dva na jednom talíři - když si objednáte se svou drahou polovičkou, vsaďte se, že on za vás udělá většinu práce, tedy jídla… Vy v tom budete nevinně, a navíc to může být docela romantické…
4. Nedojídejte
Ano, hladovějící děti v Africe vám dýchají na záda, když na talíři něco necháte… ale ve skutečnosti tím, že dojíte všechno do posledního zbytku, nikomu nepomůžete. Pokud už budete mít pocit, že jste plná, a bude vám líto jídlo na talíři opustit, nechte si zbytek zabalit. Nebo si nechte zabalit polovinu rovnou, ještě než začnete jíst. Pak dojídání nehrozí a ještě budete mít oběd na druhý den. A budete-li chtít udělat dobrý skutek, adoptujte třeba na dálku školáka z rozvojové země.

5. Hlídejte si drinky
Tučné a kalorické jídlo poznáme celkem bezpečně, ale jak je to s pitím? Na první pohled vypadají koktejly nevinně, ale ve skutečnosti mohou být větší kalorickou bombou než hlavní chod. Spíše než po koktejlu sáhněte po víně, nebo ještě lépe po vinném střiku, a zabijete tak dvě mouchy jednou ranou - ušetříte kalorie i svoje játra.

6. Nespěchejte
Pokud jste na večírku s přáteli, nemusíte do sebe jídlo naházet v rychlosti a neužít si ho. Když budete jíst pomalu, užijete si ho lépe a navíc dáte svému tělu čas, aby se přirozeně dostavil pocit sytosti - tento okamžik nastává většinou až dvacet minut poté, co jsme dostatečně najedeni.
Na party, kde jsou různé mísy s občerstvením přítomné neustále, je to trochu jiný problém. Tak zkuste počítat - stanovte si předem, kolik chlebíčků nebo jednohubek chcete sníst, a počet nepřekračujte. Nebo aspoň ne o moc…

UKONČENO NAOMI x TYRA

20. listopadu 2012 v 21:44 | SuperKristý |  model of the week
Sedmé hlasování o modelku týdne 26.11.-2.12.

PIŠTE DO KOMENTŮ JMÉNO SVÉ FAVORITKY :)

NAOMI

TYRA


New Design Blair

20. listopadu 2012 v 21:27 | SuperKristý |  Outfits
Tak a je tu nový design narychlo po dlouhé době s Blair (Leighton Meester) není to sice žádná modelka, ale poslední dobou jsem strašně zažraná do Gossip Girl!! A Blair je nádherná a navíc má suprovou roli v "Gossipkách" :) LÍBÍ? :)

Vysvětluji....

20. listopadu 2012 v 7:03 | SuperKristý |  My Shits
Ahojte lidi! Chci se omluvit hlavně AFFS, že jsem se tu dlouho neukázala...Měla jsem strašně moc práce, jezdím hodně často teď do Prahy protože jsou samé castingy pro zahraniční agentury. Zítra tam jedu zas na casting pro Milano. Jinak jsem dostala svůj první BOOK se svýma fotkama :) 18.října jsem byla v Praze fotit v mé agentuře nějaké polaroidy+fotografie do booku. Už jsem je viděla, ale jen v booku, čekám až mi je pošlou v elektronické podobě :) ihned jak je dostanu podělím se s Vámi o ně protože se mi strašně líbí! Jinak nějaké můžete shlednout na oficiálních stránkách mé agentury ZDE budu ráda, když se mrknete a napíšete mi názor jak se Vám ty fotky líbí :)
Jinak mám v plánu udělat nový design, a strašně moc toho ještě mám doplnit na mém blogu, takže novinky a všeho bude dost :)

XOXO SuperKristý <3
Jinak ten obrázek je tu protože poslední dobou na to koukám furt a "Gossipky" žeru!!


Konec kocovině

20. listopadu 2012 v 6:53 | SuperKristý |  Outfits
Před party
Do mobilu
Stáhněte si do svého iPhonu aplikaci My Drink, kde si můžete v průběhu večera označit, kolik a jakých drinků jste vypili. Nejenže budete mít jasno v tom, proč ráno nemůžete vstát z postele, ale také se zpětně můžete podívat, kolik alkoholu vypijete za týden, měsíc i rok. Máme jen jedno varování - vůbec se vám nemusí líbit, co se na displeji objeví.
Na party
Co si dáte?
Pokud už jste v baru, odborníci radí objednat si čirý alkohol. Neobsahuje takové množství aromat, barviv a přidaných látek, které pak organismus dehydrují a způsobují bolest hlavy i další nepříjemné projevy.
Voda nad zlato
Dehydratace a málo spánku jsou dva hlavní důvody, které stojí za kocovinou. Každou sklenku alkoholu proto zapijte sklenkou vody v poměru 1:1. A po příchodu domů zatáhněte rolety.
Ráno poté
Velká snídaně
Rozhodně se nesnažte vynechat první jídlo. Vše bude jen horší. Naopak - udělejte z něj to nejdůležitější z celého dne. Co posnídat? Třeba vajíčka. Jsou skvělým zdrojem aminokyselin, které na sebe navazují toxiny. Obsažený protein také pomáhá vyrovnávat hladinu cukru v krvi, která bývá po večírku pěkně rozhozená a následně způsobuje bolest hlavy.
Prosím koktejl… ale ten zelený
Po prohýřené noci je organismus plný toxinů. Z těla je vyplavíte pomocí zdravého 'koktejlu'. Sáhněte po zeleném, který obsahuje špenát, kapustu a zelené jablko. Tyto potraviny vám dají injekci vitaminů C a B a nakopnou i váš imunitní systém.

VICTORIA’S SECRET FS 2012

9. listopadu 2012 v 11:28 | SuperKristý |  Outfits
Přehlídka sexy prádla není jen tak nějaká přehlídka. Je to show, která se vysílá v živém přenosu za účasti těch nejkrásnějších žen modelingu i popových star. V minulosti si andělská křídla nasadila Tyra Banks, Daniela Peštová i Gisele Bündchen a historicky na molu nejvíce kilometrů nachodila Heidi Klum. Na letošní akci plné extravagantních modelů a spodního prádla zluxusních krajek i diamantů své dokonalé křivky předvedla Miranda Kerr, Alessandra Ambrosio, Doutzen Kroes, Karlie Kloss i Adriana Lima, jež své tělo odhalila jen pár týdnů po porodu. Celou show provázalo vystoupení Rihanny, jež stačila hned několikrát vystřídat outfit, dále Justin Bieber v bílém i Bruno Mars v klobouku a s kapelou v zádech. Modelky šly v botách na ultravysokých šněrovacích podpatcích, a dokonce si jich hned několik se zpěváky zatančilo.

mrktněte na fotografie z přehlídky :


Dieta podle barev!

9. listopadu 2012 v 11:17 | SuperKristý |  Outfits
Zajímavý jídelníček je sestaven podle zabarvení potravin. Během sedmi dní vystřídáte nejen několik odstínů, ale i tematicky rozdělené oddíly potravin.
Pondělí ŽLUTÁ
Téma: Karbohydráty
Těstoviny, rýže, cereálie, kuskus, to jsou potraviny dnešního dne. Pro případnou variaci můžete sníst i brambory nebo fazole. Jako dezert pak zkuste sladké broskve či mango.
Úterý BÍLÁ
Téma: Tuk
Ořechy, avokádo, olivový olej, olivy, sója… zaměřte se na jakékoli potraviny s vyšším obsahem omega-3 nenasycených mastných kyselin.
Středa ZELENÁ
Téma: Zelenina
Brokolice, špenát, salát, hrášek… jakákoli zelená zelenina je pro tento den dokonalá. Uvařte ji, udělejte si polévku či se zakousněte do syrové. Úprava je jen a jen na vás.
Čtvrtek ČERVENÁ
Téma: Protein
Dopřejte si pořádný steak se sklenkou červeného vína. Můžete podlehnout i tomatové polévce a nezapomeňte na chilli. Sladkou tečkou pak může být meloun, červený pomeranč nebo jahody.
Pátek BÍLOŽLUTÁ
Téma: Karbohydráty
Užijte si pizzu se smetanovým sýrem a dochuťte jej cibulí a česnekem… A zákusek? Co třeba jablko, hruška nebo banán?
Sobota MODRÁ
Téma: Ryby
Pstruh, losos, treska, tuňák. A jako dezert si dejte čerstvé borůvky či tmavé kuličky hroznového vína (podle Victorie Beckham chutnají ještě lépe zmražené).
Neděle ORANŽOVÁ
Téma: Nápoje
Polévky, smoothies, džusy - poslední den v týdnu jsou dovolené všechny potraviny v tekutém skupenství. Vyzkoušejte karotkovou polévku, meruňkový nektar či broskvový jogurt.

Na co chodit do fitka?

9. listopadu 2012 v 11:14 | SuperKristý |  Outfits
1. Bosu
Ta nenápadná vypouklina, na které není snadné udržet rovnováhu, byla původně navržena jako rehabilitační pomůcka. Bosu se ale ukázalo jako ideální cvičební nástroj, který může používat prakticky každý.
Jaké jsou jeho výhody? Cvičí se na něm hlavně balanční cvičení, to znamená, že komplexně posilujete téměř všechny tělesné partie. Je ideální na zpevnění svalů, posílení šlach, zlepšení celkové koordinace a držení těla. Je vhodný pro všechny, kdo mají problémy se zády. Posílíte si také srdce, a pokud budete cvičit poctivě - nejlépe pod vedením trenéra -, také zhubnete.
2. TRX
Americká specialitka byla původně určena pro vojenské jednotky, které systém TRX používaly při svých náročných trénincích. Název skrývá zkratku Total Body Resistance Exercise, tedy cvičení na všechny svaly těla. Cvičí se pomocí systému popruhů, se kterými pracujete a zavěšujete se do nich. Vypadá to na první pohled trochu složitě, ale brzy si zvyknete a pak není těžké popruhy používat. Při cvičení pracujete jen s váhou vlastního těla, což je vlastně nejpřirozenější způsob. Posílíte hloubkové svalstvo, zpevníte celé tělo a potrénujete rovnováhu.
3. Orbitrek
Variace na klasický rotoped posiluje navíc i ruce. Nesedíte na něm, ale pěkně šlapete, takže účinně posilujete horní i dolní končetiny a díky tomu máte šanci ideálně si zformovat problémové partie. Díky přirozenému eliptickému pohybu nohou nezpůsobuje orbitrek tělu otřesy, takže nenamáhá klouby jako například při běhu. Pomáhá také správnému držení těla a posilování hlubokých svalů kolem páteře. A je účinný i na hubnutí - spálíte více kalorií než při normálním běhu.

Včerejší přehlídka

8. listopadu 2012 v 16:22 | SuperKristý |  My Shits
Čauky lidi! Tak včera jsem měla přehlídku kousek od náměstí republiky(Praha) hrozně crazy to bylo make-up jsme měli hrozně šílenej vypadali jsme jak Marfušky pak sem hodím fotku:) když jsem nastoupila do metra tak jsem byla ještě namalovaná tak nějaký rusky si ze mě dělali furt pr*el :-D potom v KFC jsem se odličovala no hrůza ...:-) a co vy? XOXO SuperKristý

UKONČENÉ NATALIA x SASHA

5. listopadu 2012 v 14:11 | SuperKristý |  model of the week
Šesté hlasování o modelku týdne 12.11. - 18.11.

Pište do kometů jméno své favoritky :)


Natalia
Sasha